Overlevingspakket van onze Stewardess - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Stephen - WaarBenJij.nu Overlevingspakket van onze Stewardess - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Stephen - WaarBenJij.nu

Overlevingspakket van onze Stewardess

Door: Stephen

Blijf op de hoogte en volg Stephen

02 Juli 2013 | Verenigde Staten, Atlanta

Beste Schildknaapjes,

Zoals jullie zien zijn we op dit moment in de USA, in een van de voorsteden van Atlanta. We moeten zo richting de luchthaven voor nog eens 24 uur reizen richting onze eerste bestemming in Peru, Puerto Maldonado.

Gisteren een hele chille vlucht gehad richting hier. Helaas geen nooduitgangstoelen wan daar moesten de babies zitten, een logica die ik mij nog niet helemaal eigen heb gemaakt. Gelukkig werd de pijn verzacht door een alleraardigste stewardess, hallo Marlies, ja die is inmiddels ook tot schildknaap verheven. Zelfs een overlevingspakket vol met snoep en koekjes uit de voorraad van het vliegtuig meegekregen.

Eenmaal aangekomen snel door de douane en richting ons hotel, geheel tussen fast-foodketens ingebouwd. Snel naar McDonalds voor een verlaat avondeten (Hellooooo welcooome to mcdonaaalds) en slapen. Het was voor ons door het tijdsverschil ook al 06:00 am. Vanochtend een epic-meal time bij waffle house en met volle magen richting Peru.

Jullie horen snel weer van ons!

Groeten

Stephen en Willem

• 02 Juli 2013 - 22:46

Jasper:

Leuk dat ze daar ook een McDonalds hebben. Dacht dat dat iets Europees was!

• 05 Juli 2013 - 22:47

Marlies:

Woww, wat een eer... ik word zowaar geoemd in jullie eerste stukje over deze reis! Was gezellig jullie aan boord te hebben! Hopelijk wordt jullie reis waanzinnig! Ik blijf uiteraard jullie avonturen volgen!

Groetjes schildknaap/stewardess Marlies