Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Stephen

Blijf op de hoogte en volg Stephen

26 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Beste Schildknaapjes,

mooi dat jullie dit jaar weer in grote getalen onze reis naar India inclusief bliksembezoek aan Nepal gaan volgen. Dit jaar is het reisgezelschap weer wat ingekrimpt en daarnaast ook weer uitgebreid met een reisfeut/groentje. Zijn naam is Kasper, en hij zal dit jaar alle foto's maken, en onze backpacks dragen. Als vaste kern in de groep zijn Tycho en ik overgebleven.

Omdat we weer zonder een specifieke planning willen gaan reizen, hebben we natuurlijk al wel wat globale plannen gemaakt. We vliegen morgen op München en daarna gelijk door naar Delhi. Waar we in de ochtend (07:00h), lokale tijd, aankomen. We worden opgehaald door ons hotel en zullen nog heel eventjes van de luxe kunnen genieten. Wel zijn we voorbereid op een heuse cultuurshock, en zijn erg benieuwd hoe deze zal gaan bevallen. We blijven 3 nachten in Delhi en zullen daarna doorvliegen naar Kathmandu in Nepal. We zijn daar 7 dagen en gaan een trekking oid doen. Terug in India zullen we sowieso nog naar de Taj Mahal in Agra en de woestijn in Jaisalmer gaan.

Ik zal het niet de lang maken, omdat we een dag van te voren nog in volle voorbereidingen zitten, en omdat dit net zoals vorig jaar zonder onze ouders moet, zullen we natuurlijk weer wat vergeten. Wederom gaan we naar een van de goedkoopste plekken op deze aardkloot en zullen we onze backpacks nog in India kunnen bijvullen. De laatste dingen zijn ingekocht, de laatste telefoontjes zijn gepleegd, de laatste mailtjes zijn verstuurd, de laatste bezoekjes zijn gedaan. Klaar om te gaan dus!

We houden jullie op de hoogte, veel plezier met de nodige arbeid hier in Nederland. Dan rest mij nog te zeggen,

Superdoei

Stephen